poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Liebster Award

Liebster Award

Dziękuję za nominacje Shaila Black i Fullmetal Fairy

Zasady :
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Ja nominuję:

Mini Aika
 Asiuniaaa234
NatsuSalamander
An Tsuki
Yasha Corleone  
 Pytania od Shaila 
1. Lubisz jeść ciasto truskawkowe?
Kocham najbardziej na świecie!
2. Ulubione Anime?
Chyba Fairy Tail i Vampire Knight
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Troszkę wolnego rapku i nightcore
4. O której wstajesz?
Późno o 11 lub 12 :>
5. Masz kogoś ( nie trzeba odpowiadać XD )?
Nie jestem wollnąą singielką >.<
6. Pierzesz ubrania?
Pralka to robi a nie ja xD
7. Gdybyś miała do wyboru masło orzechowe a czekoladowe, to którym byś posmarowała tosty serwowane przez Shailę? ^.^
Trudny wybój ale czekoladowe! 
8. Ty i ostatni 2 faceci na świecie - Natsu i Gray. Którego wybierasz? *.*
Zdecydowanie Natsu! ^^
9. Zajęcie na wieczór panieński? XDD
Picie dużo pić!!
10. Ile w życiu zjadłaś parówek? ^.-
Ze sto? 
11. 
 O czym marzysz w głębi swojego serduszka? <3  
Maże aby znaleźć się w Magnolii i być magiem jak nasi ulubieńcy ( wiem dziwaczne no ale taka już jestem :P)
  Pytania od Fullmetal Fairy 

1. Najważniejsze wydarzenie w twoim życiu?
Odkrycie mang i anime!
2. Dlaczego uwielbiasz Fairy Tail?
Bo bo tak?
3. Jeśli byś miała, możliwość wejścia do jednego z anime, do jakiego byś weszła?
Fairy Tail
4. Do której klasy chodzisz?
1M gim.
5. Jaka jest twoja ulubiona gra?
The sims 3
6. Co myślisz o stosunkowo nowym anime " Shingeki no Kyojin" ?
Nieststy nie oglądałam
7. Ulubiony film?
Połączenie
8. Ulubiona postać?
Lucy
9. Twoje hobby?
Anime Manga i rysowanie
10. Jaki kraj najbardziej kochasz?
 Japonia,Francja i Polska
11. Co byś chciała zmienić w tym świecie?
Odkryć magię!
A na koniec 11 pytań ode mnie
1. W czym się specjalizujesz? 
2 Masz rodzeństwo? 
3. Ile w realu masz lat?
4. Twoje lubione jedzenie?
5. Ulubione zwierzątko?
6. Gdzie mieszkasz? (region)
7. Jakie znasz bardzo romantyczne anime? 
8. Czy lubisz wampiry? 
9. O której chodzisz spać?
10. Czego słuchasz? 
11.  Romantyczna manga?

  Noimnowały mnie Aiko Hayashi i Shina Haden 

Pytania Shiny

1. Skąd wziął się twój nick ?
Oglądałam jedno anime i przypodobało mi się imię Asuna :3
2. Ile już piszesz ?
Z moim usuniętym blogiem będzie z 1,5 roku ;D
3. Ulubiony przedmiot/ przedmioty, w szkole ?
Matematyka :3
4. Jak natrafiłaś/eś na mojego bloga ?
Z innych blogów
5. Jakie jest twoje ulubione anime ?
Fairy Tail
6. Jaką moc chciałabyś/chciałbyś mieć ?
Tęczowego smoka (wiem zmyślam)
7. Ulubione zwierze ?
Pies
8. Jak brzmi Twoje prawdziwe imię ?
Martyna
9. Twoje zainteresowania ?
Manga anime
10. Ulubiony zespół ?
Nightcore
11. Ulubiona postać z anime Fairy Tail ?
Lucy 

Pytania Aiko

 
1. Ulubiona postać anime?
Lucy >.<
2. Ulubiony Paring z Fairy Tail.
NaLu
3. Skąd bierzesz inspiracje na fabułę swojego bloga?
Z zdjęć muzyki i takie tam :P
4. Co dodaje Ci chęci do pisania opowiadania?
To że inni je czytają i nie mogę ich zawieść
5. Myślałaś/eś o pisaniu książki?
Napisałam z dwie ale tylko parę osób przeczytało
6. Chciałbyś/abyś wyjechać do Japonii?
TAK *.*
7. Lubisz Sushi?
Nie
8. Gdybyś mógł/mogła wybrać jedno anime, w którym byś żył/a, które by to było?
Fairy Tail
9. Jak zaczęła się Twoja przygoda z oglądaniem anime.
Dzięki mojej kochanej kuzynce
10. Znasz osobiście jakiegoś Otaku?
Tak
11. Co wpływa na to, że oglądasz anime?
Bo po prostu pokochałam to 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz